Kui kiiresti kaup kohale jõuab?

Laos olev kaup toimetatakse kohale 12 päeva jooksul Tallinnas ja 1-3 päeva jooksul Eesti (DPD kuller)

Juhul, kui teie tellitud kaupa pole laos ja seda tuleb tarnijalt tellida, mistõttu on kohaletoimetamine etteantud tähtajaks võimatu, ning muudel juhtudel, kui õigeaegne kauba kohaletoimetamine ei ole võimalik põhjustel, mis ei sõltu ettevõttest BAGRATIO , teavitama viivitusest tellimuses näidatud kontakttelefonil või e-posti aadressile 3 päeva jooksul alates ostu-müügi lepingu jõustumise hetkest ning teatame kauba uue kohaletoimetamise tähtaja.

Mitme kauba tellimisel sõltub kohaletoimetamisaeg kõige pikaajalisema kohaletoimetamisajaga kaubast.

Kui te pole kaubast enam kohaletoimetamistähtaja pikendamise tõttu huvitatud, on teil õigus tellimus tühistada ning teie makstud summa (koos kohaletoimetamismaksumusega) makstakse teile tagasi.

Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituse eest, kui selle põhjustasid kliendi antud ebatäpsed, poolikud või valed andmed tellimuse vormistamisel.

Kas toode on originaal?

Jah, müüme ainult originaalkaupa. Mitteoriginaalkaubaga kauplemine on ebaseaduslik, karistatav ja sellega Petstore.ee (Bagratio OÜ) ei tegele.

Kas krediitkaardiga on turvaline maksta?

Jah, krediitkaardiga maksmisel suunatakse teid makse sooritamiseks Maksekeskuse turvalisse keskkonda. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

Mida pean tegema kui mul on pretensioon?

Pretensiooni tekkimisel palume teil lahenduse saamiseks meie klienditeenindusega alati ühendust võtta. Tagamaks esmaklassilist klienditeenindust lubame kõik ebameeldivused ausalt ja professionaalselt lahendada.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@petstore.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Detailsemat infot leiab müügitingimuste peatükist “Pretensioonide esitamise kord”.

Lisainfot saab küsida meie klienditeeninduse e-posti aadressil info@petstore.ee

BOONUSPROGRAMM

1. Üldist

1.1.     Petstore püsikliendil on online süsteemis oma konto, mille alt on võimalik vaadata ostuajalugu, koguda püsikliendipunkte, salvestada lemmiktooteid, osa võtta püsikliendi eripakkumistest ning hallata oma kontoga seotud infot.

1.2.     Petstore püsikliendiprogrammiga võivad liituda kõik üle 18-aastased eraisikud ning kõik juriidilised isikud. Püsikliendiprogrammiga liitumine on vabatahtlik, ning võimaldab registreerunud isikul osa saada püsiklientidele suunatud hüvedest. Püsikliendiprogrammiga saab liituda ostu sooritamisel või kodulehel lingilt Loo konto/Registreeru.

 

2. Püsikliendi privileegid:

2.1.     Võimalus koguda boonuspunkte, mida saab realiseerida kauba soetamiseks. Igalt ostult arvestatakse kliendi kontole boonuspunkte. Iga kulutatud 100 euro eest laekub kliendi kontole 500 punkt. Olles kogunud piisava summa boonuspunkte, saab klient neid ostu sooritamisel kasutada. (100 punktid – 1 euro)

2.2.     Püsikliendipakkumised. Pakkumisi saadetakse e-kirjaga, ning nende saamise eelduseks on uudiskirjaga liitumine;

2.3.     Info kampaaniate, uudistoodete ja e-poe sooduspakkumiste kohta;

2.4.     Võimalus lisada oma kontole lemmiktooteid, mis on ostu sooritamiseks mugavalt eraldi kategoorias;

 

3. Hea teada

3.1.     Boonuspunktid kogunevad konkreetse erakliendi arvele ja kantakse sinna ostu sooritamisele järgneva 7 päeva jooksul. Püsikliendiprogrammi boonuspunktid kehtivad ühe aasta. Boonuspunkte kolmandatele isikutele edasi anda ei saa.

3.2.     Boonuspunkte arvestatakse vaid juhul, kui klient on Petstore e-poe püsikliendiks registreerunud ning ostu sooritamise hetkel oma kontole sisse loginud.

3.3.     Kliendikontol olevate boonuspunktide kohta saab infot püsikliendikeskkonda sisse logides, pöördudes Petstore poole e-kirjaga või helistades telefonile +372 5562 6309.